Elektro prodejce Datart otevřel dne 13. 9. 2018 novou prodejnu v Centru Olympia Olomouc na výměře 1290 m2. Nová, humanizovaná prodejna svým zákazníkům zvyšuje komfort nákupu u svého oblíbeného elektrospecialisty. Datart představil prodejnu ve svém unikátním konceptu „Prodejna 21. století“, jehož hlavním motivem je humanizace prostoru. Datart ve spolupráci s architekty vytvořil prostředí prodejny podle potřeb zákazníka. Použité materiály, design interiéru, odpočinkové zóny, barevné a prostorové členění napomáhající orientaci nakupujících, to vše utváří ucelený koncept humanizované prodejny. „V novém konceptu prodejny výrobky ukazujeme úplně jiným způsobem, než jsou zákazníci zvyklí.  Barevné prvky na sloupech, regálech a zdech působí svěžím dojmem,“ popisuje Pavel Zdychynec, spoluautor tzv. barevných světů a oblastní manažer prodeje společnosti Datart.

Speciální prostor je věnován trendovým produktům jako jsou kávovary, nositelná elektronika, přenosné a party reproduktory. Velký prostor na prodejně mají již tradičně televizory. Zákazník může vybírat z velkého množství značek a úhlopříček, obraz si vzájemně porovnat a poradit se u profesionálů z řad specializovaných prodavačů. Je zde použit také nový koncept světelných stolků na vystavení produktů péče o vlasy v kombinaci se zrcadly, což se bude líbit převážně dívkám a ženám.

Datart vycházel ze svých dlouhodobých zkušeností s potřebami a přání zákazníků a z trendů životního stylu. Použity jsou zde nové materiály, nové technologie i nový způsob prezentace produktů. Některé grafické prvky jsou přeneseny z webu, dochází tak k většímu propojení vzhledu e-shopu a prodejny. Zcela nově a jinak vypadá výdejní místo pro pohodlné vyzvednutí objednávek pořízených v e-shopu datart.cz. Podstatnou službou směrem ke spokojenosti zákazníků je vyzvednutí internetových objednávek ZDARMA.

Důraz je kladen na polidštění prostoru, přehlednost vystaveného zboží a snazší orientaci v prodejně. „Našim zákazníkům chceme čas strávený u nás co nejvíce zpříjemnit. Proto jsme zařadili do nového designu přírodní odstíny zelené, více dřevěných prvků a současně jsme vyčlenili i prostor na odpočinek,“ upřesňuje Martin Heřmánek, ředitel prodejen DATART.

Prodejnu mohou zákazníci navštívit denně od 9 do 21 hod. Slouží i jako výdejna e-shopu www.datart.cz.

By Comments off 25.9.2018