“V roce 2014 jsme byli vůbec prvním obchodním centrem v České republice, které přišlo na trh s mobilní aplikací. Tehdy se jednalo ale spíše o databázi právě probíhajících akcí u jednotlivých nájemců. V aplikaci sice fungoval i věrnostní program ve formě sbírání bodů za nákupy v OC, ale jejich načítání prováděl pouze zodpovědný zástupce OC. V tom se nová aplikace zcela odlišuje,” připomíná Jitka Pikula ze správcovské společnosti Next Management.

Nová mobilní aplikace je dostupná jak pro Android, tak pro iOS a její stažení je bezplatné. Uživatel se registruje do systému odměn, které jsou načítány na základě vložených účtenek – ty do aplikace vkládá uživatel sám za pomoci fotoaparátu ve svém mobilním telefonu.

V základním, bronzovém účtu, získává zákazník ze svého nákupu 1 % zpět. Nasbíraný “cashback” je mu poté vyplacen v dárkové poukázce, kterou lze zaplatit ve všech obchodech v OC. Po zadání účtenek v celkové hodnotě 25.000 Kč se uživatel posune do další, stříbrné úrovně, kde je cashback dvojnásobný oproti základní pozici. V tuto chvíli je nejvyšší zlatá úroveň s hodnotou 3% cashbacku z uskutečněného nákupu.

Mimo to mobilní aplikace přináší také databázi tzvn. denních odměn, kterou tvoří výhodné nabídky nájemců. Tyto odměny se uživateli odemknou okamžitě po zadání denní útraty v hodnotě alespoň 250 Kč. Momentálně mohou uživatelé vybírat z dvaceti nabídek.

https://www.olympiaolomouc.cz/akce/nova-mobilni-aplikace-olympia-olomouc/

By Comments off 1.7.2022